منم نمیفهمم واقعا حالتایی که دارم انقباضه یا حالت طبیعیه هفته های اخر 🥲
تقریبا درد زایمان کرزش کن اسکان بزن،اسکات نشته راه برو،حرکت پله رو برو،حرکت سجده رو برو،زیر دوش اب گرم اسکات بزن که زودتر دردای اصلیت شروع بشن
فاصله هاش کمتر شد دردت شدید تر برو بیمارستان نی نی داره میاد🥹بسلامتی عزیزم
انقباض داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.