۴ پاسخ

منم میخام دقیق پنج پنج زایمان کنم

۱۵ روز از تاریخ زایمانت که تو گهواره زده کم کن ..اگر دولتی بخوای بری ۳۸ پر شد برو باید بگی انقباض دارم و فلان تا عملت کنن
اگرم جایی باشی ک دکتر خودت هست ک با نامه دکترت همون روز که گفته میری بستری میشی .... تاریخ دقیقی برا سزارین نیست چون ۳۸ ک پر کردی از ۳۸و یروز تا ۳۹ و چند روز میتونی بری ...من حتی سر بچه اولم ۳۷و ۳ روز دکترم بهم نامه داد

من ده روز دیگه نوبت سونوی رشد دارم
فکر کنم بعد از سونوی رشد بخواد بگه البته بازم فکر کنم زوده
هنوز خیلی مونده

دکتر از الان نمیگه که به شما
انتی تاریخ زده براتون اگه سزارینی هستی ۱۰روز زودتراز تاریخ انتی سزارین میشی

سوال های مرتبط