میتونی یه حبه قند خیلییی کوچیک بندازی تو شیرش
منم دخترم شیرخودمو میخورد ولی شیرخشک اصلا دکتر بهم گقت ی حبه کوچیک قند بنداز قشنگ میخوره
من پسرم تا یک سال و نیمی ۹۰ تا میخورد، اشکال نداره خودتو اذیت نکن، بچه که خودشو گرسنه نگه نمیداره بزار هرچقدر اشتها داره بخوره، نگران کم وزن موندنشم نباش بزرگ میشه تپل میشه بیخیال، بگیر بخواب مامان مهربون
حتما سیره
نگران مباش یه مدت بچه ها تو دندون دراوردن میوفتن برای خوردن شیر مقاومت میکنن
در طول روز غذا بیشتر بهش بده اب هم بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.