خانما دخترم رفلاکس داره🥲خیلی اذیت میشه بچم🥲🥹غصم میشع

۸ پاسخ

درمان رفلاکس فقط شیب دار کردن زیر سرش
قشنگ سطح شیبدار با پتو درست کن راحت میخابع
وقتی هم سطح بدنش باشه اذیت میشه

هعی لعنت ب کولیک. و رفلاکس

دارو بدم عزیزم بهتر میشع

تشک آنتی رفلاکس شیب نگهش دار آروغ بگیر یه ربع صاف نگهش دار

وااااای ریفلاکس دختر من 1سال8ماهشه خوب نشده

هی خواهر کولیک بدترهههههه😭💔

درخواست مو قبول کن

ماشاالله عمرت درازه الان یادت افتادم کجاشدی اصلا تاپیک نمیزاری😁😍

سوال های مرتبط

مامان نازگل مامان نازگل ۷ ماهگی