اشکال ندارع عزیزم
یع بار چیزی نمیشه . بقیشو خراب نکن
چند کیلویی عزیزم
دیگ شما خوردی چکار میشه کرد😂😂نوش جان یبار خطا چیزی نمیشه ادامه بده
من خواهرم رژیم غذایی گرفته بود.از یه مجموعه ای که کارش همین بود.کم میخورد سرخ کردنی نمیخورد.قندیجات نمیخورد.و توی دو ماه حدود 15 کیلو کم کرد.و یک روز در هفته مجاز بود دو ساعت هرچی که میخواد بخوره.حتی شیرینی.بهتر بود نخوره اما مجاز بود.پس عذاب وجدان نگیر.
پیش میاد بابا
وقتی عذاب وجدان بگیری قشنگ میبینی چاق شدی
هفته ای یه بار چیت کردن اشکال نداره
خوردی بگو نوش جونم دیگه رعایت میکنم و نمیخورم
اشکال نداره عزیزم یه شب مشکلی پیش نمیاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.