۹ پاسخ

من دمیترون میخورم صبحا ناشتا

عرق نعنا بخور
دوقاشق آبلیمو بریز تو آب بخور ترشیت رو میبره خوب میشی

قرص فاموتیدین ۴۰برا معده تو بارداری مجازه.
زیرنظر پزشکت استفاده کن دردتو کمتر میکنه

فاموتیدین

بستنی

دکتر به من فاموتیدین 20 داد

بهت فاموتیدین یا امپرازول نداده ؟

یا پودر مغزیجات اگر داری اونم عالیه

نون خشک امتحان کردی؟ اسید معدتو جمع میکنه

سوال های مرتبط

مامان امیر 🩵🐣 مامان امیر 🩵🐣 ۱ ماهگی
مامان مامان دوفندوق مامان مامان دوفندوق ۸ ماهگی