عزیزم با دوم ک وزن بچه بیشتر بود تو سونو رنگی مشخص شد؟!!!
سونو رنگی مگ وزن روبهتر نشون میده؟!
داپلر ک فقط خونرسانی جفت رو بررسی میکنه درسته؟
میشه بهم خوب توضیح بدی چون دکتر برای منم داپلر نوشته با سونو رشد بخاطر وزن کم نی نی ک شمبه برم انجام بدم ولی سونو رنگی ننوشته
یعنی نی نی تفاوت وزن داشت توی سونو معمولی و سونو داپلر؟؟؟ یا رشد داشته یکروز ؟
ماست یونانی خیلی تاثیر میزاره.
من یکسره هوس ماست دارم و کلا زیاد ماست خوردم . وزن تو دلیم ۳۳ هفته ۳ روز ۲۴۷۵ نزدیک ۲۵۰۰
حلیم و بادام بخور خیلی جوابه
ببین این جور وقت ها پزشک خودش باید داروهایی مثل اسپرین بده
درکنارش تغذیه اصولی داشته باشی با مولتی که بچه وزن بگیره تغذیه هایی که پروتینش بیشتره
حلیم
تخم مرغ
بستنی
لیدی میل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.