۴ پاسخ

ببین علائمی که داری میگی خیلی خطرناکه الکی ازش رد نشو شاید آپاندیسه شاید خدایی نکرده پیچیدگی روده و هزارتا چیز دیگه ببرش بیمارستان و حتما بهشون بگو سونوگرافی انجام بدن براش

شربت دمیترون و دی سیکلومین

برای شکم درد خالی شربت دی سیکلون خوبه

حتمان همین ويروس جدید گرفته ببرش بیمارستان سرم بزنن بلکه خوب شه

سوال های مرتبط

مامان فسقلیا 💙👬 مامان فسقلیا 💙👬 ۴ ماهگی