۸ پاسخ

با چه قدی خب؟

قدت چنده

خوبه که کاش منم ۵۸ بودم خیلی لاغرم

عالیه

قدت بستگی داره...اگر۱۶۰به بالاهستی عالیه

بستگی به قدت داره

میخوای کلا ازت یه خاطره بمونه ؟؟
قدت چنده ؟

عالیع

سوال های مرتبط

مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی
مامان باربد۵،برسام مامان باربد۵،برسام ۱۴ ماهگی