خط تبخیره مال درکا
اما صبر کن تاخیر خوردی بزن
برا منم همینه سه تا لاوین هاله داده دوتا بتا منفی🤷🤦
عزیزم احتمالش باردار بودی ولی ممکنه نمونده باشه
بهترین مارک مدیکورهه با اولین ادار صبح بزن ایشالله که مثبتی
مامان شدنت مبارک عزیزم به خوشی بدنیابیاد
ما من همینجوری بود پریود شدم
بارداری عزیزم مبارک باشه دل من اشتباه نمیگه منم سه تازدم دقیقا مثل شما شد
همین مارکا زدم نمیدونم این تست چگونه آدمو دلخوش میکنن بعدشم ضدحال
من که خط کمرنگ دیگشومیبینم چندروزدیگه دوباره بزن زودزدی
من ۴روز تاخیر زدم دوتا خط افتاد روز بعدشم کم رنگ تر شد روز سوم کاملا منفی
ینی چند روز مونده بع موعدت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.