قیمت سونو انومالی الان چنده؟؟؟ و قیکت سونو رشد جنین چنده؟

۱۳ پاسخ

من الان هفته ۱۹ هستم. دیره برا انومالی؟

سونو انومالی آزاد 2300 با بیمه 1875

انومالی دادم ۳۲۰۰

من ۲ روزه قبل سنو رشد جنین رفتم ۳۴۰۰.
البته بستگی به نوع سنو داره اگه رادیلوژیست باشه خیلی ارزونه در حد یک میلیون ‌اما بدرد نمیخوره اما اگه سنو دامپلر باشه و فقط سنوگرافی مخصوص جنین باشه قیمتا بالا هست اما خیالت راحته دیگه

انومالی حدود ۴, رشد هم ۱۸۰۰

انومالی فقط سونو شکمی دو هفته پیش۵/۶۰۰

من دیروز رفتم آنومالی و داپلر باهم داشتم شد4400 البته جدا بود باهم انقدر شد

من انپمالی با داپلر ۵۳۰۰

انومالی پریروز رفتم ازاد ۴ تومن

عزیزم من انومالی پیش دکتر نصوحیان رفتم با طول سرویکس اسنفد ماه ۱۳۰۰ دادم

حالا نوبت گرفتم برای سونو رشد گفت ۹۵۰

من شیراز دکترم گفت رشد و خونرسانی 4400
ویزیت
700
😭😭😭😢😢😢
حالم بد شد

همشون آزاد حساب میشه من انومالی رو قبل عید انجام دادم ۲/۴۰۰الان ک خیلی گرون شده
سونورشدم هفته پیش دادم ۳/۴۰۰

من دوشنبه رفتم سونو رشد و چسبندگی با هم شد ۳۴۰۰ با بیمه

سوال های مرتبط

مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد
مامان دیار🌱✨ مامان دیار🌱✨ هفته سی‌ام بارداری
مامان 🥹🧿نور چشمم مامان 🥹🧿نور چشمم ۲ ماهگی
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آقامهدی ونینی🌱 مامان آقامهدی ونینی🌱 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رادمان🥭 مامان رادمان🥭 هفته سی‌وششم بارداری
مامان کمند و فندوق🩵 مامان کمند و فندوق🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان دوتا سید مامان دوتا سید هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یسنا جون🌺 مامان یسنا جون🌺 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نارگیل مامان نارگیل هفته بیست‌وسوم بارداری