من الان هفته ۱۹ هستم. دیره برا انومالی؟
سونو انومالی آزاد 2300 با بیمه 1875
انومالی دادم ۳۲۰۰
من ۲ روزه قبل سنو رشد جنین رفتم ۳۴۰۰.
البته بستگی به نوع سنو داره اگه رادیلوژیست باشه خیلی ارزونه در حد یک میلیون اما بدرد نمیخوره اما اگه سنو دامپلر باشه و فقط سنوگرافی مخصوص جنین باشه قیمتا بالا هست اما خیالت راحته دیگه
انومالی حدود ۴, رشد هم ۱۸۰۰
انومالی فقط سونو شکمی دو هفته پیش۵/۶۰۰
من دیروز رفتم آنومالی و داپلر باهم داشتم شد4400 البته جدا بود باهم انقدر شد
من انپمالی با داپلر ۵۳۰۰
انومالی پریروز رفتم ازاد ۴ تومن
عزیزم من انومالی پیش دکتر نصوحیان رفتم با طول سرویکس اسنفد ماه ۱۳۰۰ دادم
حالا نوبت گرفتم برای سونو رشد گفت ۹۵۰
من شیراز دکترم گفت رشد و خونرسانی 4400
ویزیت
700
😭😭😭😢😢😢
حالم بد شد
همشون آزاد حساب میشه من انومالی رو قبل عید انجام دادم ۲/۴۰۰الان ک خیلی گرون شده
سونورشدم هفته پیش دادم ۳/۴۰۰
من دوشنبه رفتم سونو رشد و چسبندگی با هم شد ۳۴۰۰ با بیمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.