۳۰ پاسخ

عالیه ماشاالله بهش😍

این عکس دخترته ؟ به نظر میاد از ۱۱۲بیشتر باشه قد پسر من ۱۱۱هست ولی احساس میکنم کمه

شکر خدا عالی پسر من ۱۰۴.....۱۴

عالی عزیزم پسرمن قد۱۰۵وزن۱۶

عالیه

قد دختر من ۱۰۲ تا هست با وزن ۱۵

ببخشید با کفش اندازه گرفت یا بدون کفش؟

حتما خودتون همسرتون وزن خوبی دارید السا مثل خودم وزنش کمه

پسر منم ۱۱۲ وزن ۲۳ اره با اینکه بچت دختره خیلی خوبه

دختر من قد ۱۱۰ و وزنش ۱۸ بود یه ماه پیش

دختر من ۹۹ با ورن ۱۵ 🥲🤤غذا هم میخوره

من دخترم ۱۰۹قد وزن تقریبا ۱۷که گفتن عالیه

ازخدا میخوام بچه ایندم خوش غذا باشه حس شماهارو هم درک کنم ماشاءالله بچتم عالیه

دختر من قد۱۱۰وزن ۲۴ وزنش اضافه

عزیزم قد خودتون و همسرتون رو میگین؟ و اینکه فعالیتش چطوره؟

دختر من ۱۰۸ قد و ۱۸ وزن

عالیه ماشالله بهش

عالیه...دختر من۱۵ کیلو

بهداشت بردی درمورد وزنش چیزی نگفت؟

سلام گلم خوبی

وزن و قد تولد چند بود

عالیه

عااااالی

ماشاالله بهش
چی بهش میدین
والا مهرسامم خوش خوراک و خوبه ولی وزنش رو۱۸مونده نمدونم چ کنم
لاغره

عالیه
دختر من
قد. 111
وزن. 18.5
وزنش واسه دخترم یکم کمه

گلم ماشالله نرمال نیس عللیه وبالاخط نمودار

خیلی عالی هست پسر من ۱۵ کیلو دیگه خسته شدم از بس بهش شربت تقویتی دادم غذا که نگم از همه چی .........میشه ازتون کمک بگیرم ببینم چی بهش میدی ماشالله اینجور عالی شده

مثل دختر منم دختر منم قدش همینه با وزن ۲۱ و نیم که چند وقت پیش بردم دکتر گفت خیلی خوبه قدش برای بچه های ۶ ساله

آره ماشاالله عالیه وزن دختر من شانزده پ دویست قد هم ۱۰۵

عالیه

سوال های مرتبط