خانوما صبح قندمو گرفتم۹۷بود زیاده؟

۶ پاسخ

اره زیاده

من ۹۶ بودم رعایت کردم الان زیر ۸۰ قندم

بله زیاده، نوشابه و بستنی و شیرینی شکلات نخور

لب مرزه

متاسفانه اره🥲
واسه من ۹۳ بود دوماه پیش دیگه نرفتم از ترس ببینم چنده😅🤣

برای ناشتا بله زیاده باید زیر 90باشه

سوال های مرتبط

مامان شومبول طلا:(😂 مامان شومبول طلا:(😂 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سنجاب کوچولو 💖 مامان سنجاب کوچولو 💖 ۷ ماهگی
مامان سنجاب کوچولو 💖 مامان سنجاب کوچولو 💖 ۷ ماهگی
مامان مهیارو تودلی🤰 مامان مهیارو تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری