قندمو الان گرفتم ۹۹ خیلی زیاده؟
چیارو حذف کنم کم بشه؟

۹ پاسخ

منم از اول بارداری متفورمین میخورم روزی یه دونه

قند و شکر کیک و کلوچه و شیرینی تر در کل قند مصنوعی قندت رو از طریق میوه ها تامین کن سالمتره

از اومادایت رژیم دیابت بگیر فوری میاد پایین

بله بالاس عزیزم
دکتر ب من گفت هندوانه و طالبی و جانان و نوشابه و ماکارانی شیرینی و کیک رو حذف کن فقط

من رفتم دکتر تغذیه رژیم غذایی داد الآن کنترل شده دارم قندمو،حذف نمیتونی بکنی فقط کمتر میتونی بکنی مثلاً به من گفت برنج ۱۲ قاشق سرپر یا نان اندازه ۲تا کف دست

اره عزیزم بالاست ...ماکارونی .برنج.نون.چیزای شیرین میوه های شیرین اینارو برای حذف یا خیلی خیلی کم مصرف کنی

حذف کردنی نیست رشد بچه به خطر می افته
اولن باید بری دکتر غدد دارو بگیری
منم دارم قند بارداری لب مرزه
منم حذف کردم نون سی زمینی ماکارونی اینجور چیزها رو دکتر گفت شما غلط اضافه کردی این آزمایش از نظر من رده .مگه اون بچه نمی‌خواد رشد کنه فوق فوقش انسولین استفاده می‌کنی دیگه
من همه چی رو اعتدال خوردم و دوباره آزمایش دادم بازم لب مرز بودم قرص کرد سه وعده .خداروشکر به انسولین نرسید
دکترم فوق العاده عالیه فقط اعصاب نداره رکه🤣🤣🤣

البته نمیدونم ناشتا گرفتی؟

۹۹ بالاست شیرینی نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان بشه من(هامین💙) مامان بشه من(هامین💙) ۳ ماهگی
مامان پسرکم🩵 مامان پسرکم🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ارسام🩷🩵 مامان ارسام🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد