۳ پاسخ

اره دوساعت بعد غذا زیر۱۲۰باشه اوکیه

من ۹۳بودم انسولین نزدن از اول که قند نداشتی

ناشتا چند بودی بهت انسولین دادن

سوال های مرتبط

مامان ارسام🩷🩵 مامان ارسام🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد