۴ پاسخ

سرلاک فرنی برنج بده تا چن روز بعدش پوره سبزیجات شروع کن من از ۵ماهگی شروع کردم خودم ارد برنج درست کردم با اب پختم سرد ک شد بهش شیرخشک اضافه کردم بعدش سه روز سیب درختی پوره کردم بعدم کدو حلوایی

فرنی بده

تا شش ماهگی فقط باید شیر بدین معده بچه ظرفیتشو نداره

فرنی (ارد برنج و اب و شیر خشک) یا سرلاک فرنی ارد برنج (اماده داروخونه ها دارن) من حدودا ده روزه اینارو میدم دکترش گفته حریره بادام بدم ولی همه اینجا میگن واسه رفلاکسیا خوب نیست منم ریسک نکردم

سوال های مرتبط

مامان انیس🎀 مامان انیس🎀 ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان مامان ماهلین مامان ۶ ماهگی