۲ پاسخ

حالا بذاری چی میشه؟
قطره وقتی درش بسته است و هنوز باز نکردی تو کابینت میتونی نگه داری بعضی قطره ها ام کاملا یخچالی ان
ولی حالا بذاریم خیلی بهتره برا خیال راحت خودمون

هیچی. من نمیگذارم چون هوای خونه خوبه

سوال های مرتبط

مامان اقا محمد مامان اقا محمد ۲ سالگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۲ سالگی