۳ پاسخ

پس بهتره سرخورد چیزی نخورم‌برم دکتر 🙂

من ک دو تا پنی سیلین زدم دیگه از مجبوری . بهم نوافن هم داد

فقط سرماخوردگی ساده میتونی بخوری عزیزم
از انتی هیستامین و سیتریزین به هیچ وجه استفاده نکن چون مستقیم رو شیرت تاثیر میزاره بچه رو بیحال میکنه

سوال های مرتبط