برای آنومالی هفته چند برم ؟!

۹ پاسخ

چرا نمیتونم توی خصوصی بهت پیام بدم
آیدی روبیکاتو بزار
بابت شیاف

۱۸هفته و۳روزبرو

دکتر بمن گفته ۱۸ هفته بیا، یعنی ۱۷ هفته و چند روز؟

الان میتونی بری عزیزم
اگه پیش دکترت رفتی روزی که دکتر گفته برو .
من ۱۷کامل شدم رفتم چون دکترم اون روز رو گفته بود.

من ۱۷ هفته و ۶ روز رفتم

هفته ۱۷

هفته ۱

دکترت نگفته هفته چند بری؟

مگه دکتر برات ننوشته

سوال های مرتبط

مامان دنیا مامان دنیا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گومبولی مامان گومبولی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان راز کوچولو🧸 مامان راز کوچولو🧸 هفته بیستم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان السا مامان السا ۸ ماهگی
مامان تیام و تیانا مامان تیام و تیانا ۷ ماهگی