خانوما برای انومالی کی برم سونو؟ یعنی چند هفته؟؟

۵ پاسخ

من ۱۸ هفته دکتر گفته، بارداری قبلیمم ۱۸ هفته رفتم، هفته آینده نوبت سونو دارم

اینقدادم توگهواره یه چیزای میشنوه واسترس ادم روچن برابرمیکنه ادم همش میگه زودبریم انومالی

از ۱۸ تا ۲۲ هفته‌ میتونی آنومالی رو انجام بدی

۱۸ هفته

اگه هولته و عجله داری ۱۷ هفته و نیم😅من خودم عجله دارم
اگه هم عجله نداری ۱۸ هفته و نیم برو

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دنیا مامان دنیا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گومبولی مامان گومبولی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آسنا 💗 آرسین مامان آسنا 💗 آرسین هفته بیست‌وهفتم بارداری