پتو بافتم برای دخترم چطوره ؟
قشنگ شده ؟

تصویر
۱۱ پاسخ

عزیزممممم😍
مبارکش باشه هم پتوش هم مامان باسلیقه اش

چتد در چنده.؟

عالییییی

عزیزم نخشو چند گرفتی من میخواستم بگیرم خیلی گرون بود

خیلی قشنگه،مبارکش باشه😍👌🏻👌🏻🤍💞🎀

عالییی

مبارک باشه 😍😍
عزیزم میشه راهنمایی کنید که با چه کاموا یا نخی بافتی؟ و اینکه از کجا آموزش دیدی؟

عالیه خیلی قشنگه چقد حس خوبیه مامانش اینقد هنر منده فقط نخشو از کجا تهیه کردی؟

خیییلی نازه مبارکش بااشهه😍

عالیه مبارکش باشه 😍

چطورر اسونه

سوال های مرتبط

مامان سبحان جان مامان سبحان جان روزهای ابتدایی تولد
مامان موچیا🍫🧸 مامان موچیا🍫🧸 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مـَــهـــوا🌙 مامان مـَــهـــوا🌙 ۷ ماهگی