۸ پاسخ

دکترا هم اشغال شدنننننن
خیلی بیشرفن به خاطر پول هر غلطی میکنن
خدا ازشون نگذره یعنی هر چقدر توهین کنی براشون کمه
بابای بنده خدای من از شهرستان زده رفته استان بخاطر چشمش که آب مروارید داره و باید عمل شه هم دیابت زده به چشمش باید ی آمپول مخصوص بزنن رفت استان که هزینه هاش کمتر بشه دکتر بیمارستان ویزیت کرده گفته بیا مطبم ۶ ساعت الافش کرده بعد منشی گفته ببر ۴۵ میلیون بریز امپولت و بزنه عملت کنه
دقیقا همونجا عمم با ی دکتر دیگ ۵ میلیون عمل کرد
تف به شرف نداشتشون.حیف ی سریا که اسم دکتر روشونه

دکتر باوجدان فقططططط میترا محدث فولادشهر...
برا جواب آزمایش من یکبار جواب آزمایش خونو بردم و ویزیت نگرفت
یکبارم مدفوعو و بازم ویزیت نگرفت. هربارم باز ده دقیقه باهاش حرف زدم ، ویزیت اولم یادمه ۲۵ دقیقه تمام باهام حرف زد و جواب داد بهم ..
اکرم الان سرما بخوره ببری دکتر باز سه روز بعد بدتر بشه بدون ویزیت باز قبولت میکنه.
ماهه

پیش کی بردین؟

تو اینو میگی من شب رفتم دکتر آزمایش برام نوشت جوابش یه ساعته آماده شد فردا غروب بردم قبول نکرد ویزیت گرفت ازم

ازمایش دخترم ده روز طول کشید ،واسه خوندنش ازم ۱۵۰گرفت،ویزیتش هفتصد بوده،حتی دارو هم نوشت

خب ازمایش فقط چند روزه اول ویزیت نمیگیرن دیگه بعد از یه ماه حتما ویزیت میگیرن،تازه خیلی از دکترا تو مطبشون زدن تا کی ویزیت نمیگیرن نهایتش سه روزه

همه جا اینجوریه اگه یکماه بیشتر از تاریخ ازمایشی که نوشته بگذره پول ویزیت میگیرن

خوب بعد یک ماه انتظار داری یادش باشه بچه های شما چی بودن؟ گفته بیارشون که داروشون دقیق باشه بعدم شما بعد یک ماه بری پیش ارایشگرت بگی دفعه قبل موهامو کم کوتاه کردم باز کوتاه کن پول نمیگیره؟

سوال های مرتبط