۱۴ پاسخ

منم همینم وای از گوشت نگووو😑

منم انقد از بوی پیاز بدم میاد ماسک میزنم و اسپزی میکنم

سلام گلم این ماما هست تشخیص جنسیت انجام میده پیامش بده راهنمایت میکنه
پیج روبیکا و ایتا nini_bardari_99
واتساپ وتماس 09918132278
اینستا nini_bardari99
شمارش سیوکن روبیکا بیشترفعاله

من اولی هم حالم وحشتناک بود سر اینم همینم اولی پسره اینم احتمال دادن پسره

😭منم تا امروز ی جوری حالم بهم خورد ک نگوو

منم از بوی پیاز درحال سرخ شدن ومرغ بدممم میاد به شدت
۳ماه اول هم اصلا آشپزی نکردم
جنسیت هم که دکتر احتمال دختر داد حالا ببینم آنومالی چی میشه🥲🥰

من و ابجیم همینجوری ایم دختره

منم از بوی پیاز داغ متنفرم

من بچه اولم دختربود اینطوری بودم ولی سر بچه دومی پسر نه اصلا ویار نداشتم

واااای خیلی سخته ویار داشتن به پیاز منم اینطوری بودم کلا میخواستم چیزی بخورم میرفتم خونه بقیه میگفتم تروخدا غذا درست کنید بیام اونجا غذا بخورم ولی پخت غذا تموم میشد دیگه مطمئن بودم بوی پیاز و اینا نمیاد میرفتم خونشون میخوردم
جنسیت بچه ام دختر بود

اینا اصلا ربطی نداره عزیزم با این چیزا مشخص نمیشه

من سر پسرم اینطوری بودم ۳ ماه تمام شوهرم آشپزی کرد

وای نگووو من دقیقا همینجوری ام فقط ماست و دوغ میتونم بخورم
جنسیتش و نمی‌دونم 🙂😂ولی ربطی نداره عزیزم

وای من همین بودم
البته فک نکنم ربطی به جنسیت داشته باشه
چون من هر دو بچه ام دختره
ولی اولی اصلا ویار نداشتم
اما دومی خیلی زیاد بود

سوال های مرتبط