۹ پاسخ

لباسای خودمون هم میشوریم قبل استفاده چه برسه نوزاد

همه رو شستم دیروز امروزم اتو میره تو کشو

من کل لباسا و وسیله هاشو شستم عزیزم

فقط لباس هایی که میخوای از بیمارستان اومدنی و تو خونه بپوشونی( صفر و یک) که دم دستی و تو جعبه نیس بشور ، جعبه ای ها همه تمیزن، الکی لباسا رو از رنگ و رو نبرید مخصوصا سایز بزرگا که اصلا نیاز نیس .

بله همه رو

سایز صفر همه رو شستم

من زایمان نکردم ولی میشورم حتما
چون خودم انقد از این کشو به اون کشو کردم
انقد به اینو و اون نشون دادم
حس میکنم کثیف شدن
بعد از زایمان هم واسم سخت تر میشه
تصمیم دارم هفته ۳۴ اینا دیگه شروع کنم سایز ۰ و ۱ و ۲ رو بشورم

شستم اتوشم کردم

اره من که کل لباساشو شستم و اویزون کردم تو کمدش

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد