لباسای خودمون هم میشوریم قبل استفاده چه برسه نوزاد
همه رو شستم دیروز امروزم اتو میره تو کشو
من کل لباسا و وسیله هاشو شستم عزیزم
فقط لباس هایی که میخوای از بیمارستان اومدنی و تو خونه بپوشونی( صفر و یک) که دم دستی و تو جعبه نیس بشور ، جعبه ای ها همه تمیزن، الکی لباسا رو از رنگ و رو نبرید مخصوصا سایز بزرگا که اصلا نیاز نیس .
بله همه رو
سایز صفر همه رو شستم
من زایمان نکردم ولی میشورم حتما
چون خودم انقد از این کشو به اون کشو کردم
انقد به اینو و اون نشون دادم
حس میکنم کثیف شدن
بعد از زایمان هم واسم سخت تر میشه
تصمیم دارم هفته ۳۴ اینا دیگه شروع کنم سایز ۰ و ۱ و ۲ رو بشورم
شستم اتوشم کردم
اره من که کل لباساشو شستم و اویزون کردم تو کمدش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.