من پوشک نمیکنم مثلا یکی دوساعت بیرون باشم نمیکنه اگه درحال راه رفتن باشیم ولی اون روز پارک رفتیم بردمش دستشویی کرد
بنظرم بیرون میری پوشک کن هم برا خودت سخته هم اون
آره من پوشک میکنم
تو چه مرحله ای عزیزم خطا داره یانه.منم ۴روزه گرفتم همچنان خطا داره زیادم داره☹️
نه واسه بیرون نمیکنم بیابونی جایی دودلشو درمیارم جیششو میکنه پی پی هم که بیشتر صبحا میکنه
شبم پوشکش میکنم
هئچی میبریم جیش میکنه😂😂😂
من چند باری پوشک کردم دیدم اگه بیزونم جیش داره باز میگه ک بریم دستشویی دیگه منم نمیکنم
من اول یکماه امادگی ذهنی ایجاد کردم یعنی اینکه باپوشک مثل شورت رفتارمیکردم میگفتم تاجیش داری بگو بریم دستشویی و پوشک رو بازمیکردم و میبستم اینکارو یکماه ادامه دادم واگر توپوشک جیش میکرد گوشزدمیکردم ک بابد بری دستشویی اولاش جیش میکرد بعدیکی درمیون و بعد یکمش درمیرفت و بقیشو میگف میرفتیم دستشویی
بعددیگ باز کردم گفتم بابد بابای کنی باپوشک دیگ میری دستشویی یکی و دوبار دستشویی ۲ توشلوارش یکمش دررفت و دیگ یادگرفت خونمم نجس نشد بچه هم اذیت نشد خداروشکر
از پوشک گرفتی؟🙄
من که فعلا نگرفتم اما دکتر یاوری میگفت مسیرای کوتاه بدون پوشک ببرید برا اعتماد به نفسشون خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.