ازمایش اگه نداده بده چون علامت اصلی کم خونیه
پسر منم بزرگ تر شده زیر چشماش گود افتاده بنظرم ارثیه
پسر من گودی داره کموخونی مینور داره بعد زیر چشم منم همینجور گوده مثل خودمه مینوریشم از من باش رسیده🥲
دختر منم چند مدتته همین حور شده زیر چشاش گود شده
یادمه ی مامانی همینجا گفته بود ک ب این دلیل بچرو برده دکتر
دکترم گفته ی نگاه تو آیینه بکن خودتم زیر چشات گوده...
حالا شمام ببینید ارثی نیست؟؟؟
شما یا باباش
البته چک کنید ک خیلی بهتره ولی خب چیزی ک میدونستم خدمتتون❤️✨️
احتمالا کمخونی داره
دختر منم گود میشه گاهی خیلی زیاد گاهی کم
گاهی کبوده حس میکنم
باید ببرم آزمایش
تاحالا واسه این مورد دکتر نبردمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.