ماساژ شکم
رول میرآبل بزن به شکم بعد ماساژ بده
حمام گرم هم کمک میکنه
کیسه آب گرم با آب کمی گرم نه خیلی داغ دمای ۴۰ باشه آب خوبه
قطره کولیکیز بگیر بده بهش
عزیزم خودتو سرزنش نکن تو مادری و دلسوز بچه اشکال نداره
ولی تا چهل روز نخوری حبوبات خیلی بهتره نمیگم کلا نخور فقط همین چهل روز اول بعدش بخیسون زیاد (مدت زمان مثلا سه روز) تند تند ابشو عوض کن شروع کن ب خوردن اما بازم نه زیاد کم کم بخور خوبه برای جفتتون بعد ممکنه بچه با همشون دل درد نشه
بخاطر سردیش احتمالا داره اذیت میشه گرمی حالا یکم بخور اندازه ای ک سردی اونو بگیره میدونم نباید بخوری اما چاره ایم نیست بازم مطمئن شو یبوستش بخاطر همونه از دکترشم مشورت بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.