خانوما تخت کنار مادر بنظرتون بدرد میخوره!؟

۷ پاسخ

اره بنظرم خیلی خوبه کنار خودت میزاری بهتر از ننو‌ه اونا حس میکنم امنیت نداره دیدم تو سیسمونیا انکار سبکه جون نداره

دیگه چی واجب تر از تخت کنار مادر؟؟؟؟اگر نداشته باشی پس شبا که میخوای بخوابی کجا میخوای بزاریش؟

آره چون شب کامل به بچه دید داری و نیاز نیست بلند شی تا نگاش کنی

از تجربه دیگران که استفاده کرده بودن اکثرا گفتن نه

خیلی عالیه بنظرم هر مادری باید داشته باشه. بچتو تکون میدی می‌خوابه هم امن تر از گهواره های معمولی هست

اره چون کنار تخت خودت هست شب راحت تری قشنگ به بچه دید داری

بله به نظرم

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان هفته سی‌وچهارم بارداری