خانما به بچه ی ۲سال و ۷ ماه برای اسهال چی بدم ؟

۷ پاسخ

چایی کم رنگ و دوغ و آب
سیب زمینی و مرغرو هویج پخته شده
دارو هم شربت زینک
و محلول اونلی یر
و پودر کیدی لاکت

پسر من با سیب زمینی خوب میشه

پودر سنجد بریز توی ماست بده بخوره آب روی آتیشه، کته ماست و سیب زمینی آب پز و موزم عالیه

کپسول یوموگی از داروخانه بگیر بعد مواد داخل هر کپسول رو توی ماست یا هرچیزی که دوست داره قاطی کن بده بخوره روزی ۱ عدد اگر اسهالش خیلی شدید هست ۲بار در روز بهش بده

ببین یه کپسول هست دخترم دوهفته اسهال بود با دوروز این کپسول خوبه خوب شد بخرش کپسول پروکید باز کن بریز روزی یکی داخل ماست بده بخوره قشنگ می‌بنده هاااا

کته ماست موزوسیب سیب زمینی ابپزوتخم مزغ ابپز

کیدی لاکت

سوال های مرتبط

مامان وروجکها مامان وروجکها ۳ سالگی
مامان دلوین 😘 مامان دلوین 😘 ۳ سالگی
مامان ضحا🥰 مامان ضحا🥰 ۲ سالگی
مامان جوجه کو چولو مامان جوجه کو چولو ۳ سالگی