کمر و زیر دلم درد دارم چی کار کنم دو هفته دیگه سزارینم

۳ پاسخ

خا مواظب باش دردات نباشه ساعت بگیر و استراحت کن اگه دردات شدید بود برو بیمارستان

شیاف بذار

استراحت مطلق
اگر بهتر نشدی حتما برو بیمارستان

سوال های مرتبط