۳ پاسخ

دخترتون برنج اینجوری میخوره؟با با دست له میکنید.دختر من نمیتونه بابد له کنم ماست هم کمی بزنم ک روان تر شه وگرنه همش میچسبه ب زبونش و سقف دهنش بعد عوف

نوش جونش😘

نوش جونش.
همشو میخوره؟

سوال های مرتبط

مامان فرشته كوچولو مامان فرشته كوچولو ۱ سالگی
مامان آرینا مامان آرینا ۱۳ ماهگی