خانما سینع دردام رفته چن روزه نگرانم کسی مثل من بوده

۳ پاسخ

طبیعیه علائم میان و میرن

برا منم دردش خیلیییییی کمتر شده منم همیشه خدا نگرانم ولی حالت تهوع بالا اوردن و تلخی دهن هنوز همراهمه

طبیعیه برا منم هرروز که میگذره کمتر میشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🧿💚🌱 مامان معجزه خدا🧿💚🌱 هفته شانزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته چهاردهم بارداری
مامان خورشیدم مامان خورشیدم هفته یازدهم بارداری