ربطي به مثانه نداره نيازي به ناشتا بودن ندارن عزيزم
باید مثانه خالی باشه
ازمایش N T که احتیاجی ب مثانه پر نداره فقط خون میگیرن واسه سونو باید پر باشه اونم خیلی نه در حد متوسط
ناشتانبایدباشی اونجاکه بری سوال کن نیازی نیس پره پرباشه درحدچایی وصبحانه بخورحتماابمیوه شیرین مثلا اب انبه داشته باش موقع سونولازمت میشه
انتی چیزای شیرین مثل بستنی اب میوه به من گفت مثانه پر باشه اب بخور
چیزای شیرین بخوری بچه حرکت میکنه سونو همه جاشو میبینه
برای سونو باید پر باشه
به من گفت نوبتت شد قبلش سرویس برو موانت خالی باشه ولی چیز شیرین باید بخوری باخودت شیرینی و شکلات ببر چون برای حرکت بچه باید چیز شیرین بخوری
هر دو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.