۹ پاسخ

چرا فکر میکنی شیرت خشک بشه بدبخت میشی؟؟؟؟😕😕😕😕😕

منم سزارین شدم شیرم کمه چه ربطی ب روش زایمان داره اخه
من قرص کپسول پودر قطره همه رو امتحان کردم هیچکدوم زیاد نکرد تا میتونم دلستر و ابمیوه و اش و اینا میخورم دیرتر خشک شه

چرا جدیدا همه اینجوری شدن 🥴منم شیرم جای اینکه زیاد بشه کم میشه

شیر افزا بگیر بخور عرق رازیانه بخور مایعات زیاد بخور

من ده روز دادم دیگه ندادم تازه داره خشک میشه🤦🏻‍♀️

شیر افزا بخور.دلستر ساده.آب هویج
عرق یونجه.گوشت.حمام گرم.مایعات زیاد بخور
بچه اگر کم میخوره بدوش که تحریک بشه پر بشه

چه ربطی به زایمان طبیعی داره؟

قرص شیر افزا لاکتاول بخر معجزه س

پودر شیر افزابخور یارازیانه دم کن

سوال های مرتبط