۲۸ پاسخ

خیلی خوب شده که
من یه تیشرت و شورتک با یه کلاه چندروز پیش براش خریدم ۱۹۵۰

چقد خوب خریدی

خیلی قشنگیه مبارکش.من هم اگر بشه می خوام برم فردا خرید.البته بیشتر برای پاساژ گردی و دور دور تنگ شده.البته اگر خان داداش اجازه بدهند.

ازکجا مشهد گرفتی والا خوب گرفتی😄هفته پیش من یه لباس و شرت برای دخترم گرفتم ۱۶۰۰

والا خیلی خیلی خوب خریدی بخدا از کجا گرفتی

خوب خریدی عزیزم من فقط یه رامپر خریدم برای دختر ۹۵۰

خیلی خوب گرفتی خواهر

وای مفته خواهر
قدر مشهد رو بدونین ما هر وقت میایم اینقد خرید میکنیم جای خودمون نیست بشینیم🤣

گلم من بندرعباسم یه تیکه میخریم دو و نهصد عالی خریدی

ب نظرم گرون گرفتی

بازم خو خریدی

مبارکش باش ب خوشی تنش کنی. خوب خریدی دیگ من دو دست خریدم ۱۲۰۰ شد دستی ۶۰۰ .

قشنگن مبارک باشه

مبارکش باشه خیلی خوب خریدی پریروز یه ست تی شرت شلوار خریدم ۱۵۰۰

بسلامتی بپوشه😍

ولا خوبه کجا گرفتی من دو دسته لباس گرفتم براش 2500

خیلی خوب خریدی والا
من یه بلوز شورت براش خریدم ۱ تومن

اینجا میشن ۴ ملیون خیلی خوب خریدی

خیلی خوب گرفتی مبارکش باشه

خوب شده دا

خیلی قشنگن مبارکش باشه فداتشم 🫠♥️

مبارکش باشه به خوشی

خیلی خوب خریدی که

اتفاقا خیلی خوب گرفتی

والاه خیلی خوبه

خوب خریدی
مبارکش باشه عزیزم

خیلی خوبه که

خوب شدعع

سوال های مرتبط

مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۲ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۲ ماهگی
مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی