۱۰ پاسخ

بستگی به بدن داره
من توی ۳ هفتگی متوجه شدم باردارم
به دلم افتاد بی بی چک زدم مثبت شد ازمایش دادم بتام مثبت شد ولی پایین بود
دکترم سونو نوشت که گفت ۴ هفته ام
اونم از روی شکم نه واژینال
روالش اینه حداقل یک هفته از موعد پریودی بگذره ازمایش خون بدی زودتر بزنی احتمال منفی شدنش خهلی زیاده

من یک هفته از پریودم گذشته بود رفتم تست بارداری گرفتم

عزیزم بی بی چک بستگی به لقاح که زود یا دیر تشکیل بشه من 12 روز بعد پریودم زدم منفی شد توام صبر کن پریودت بگذره بعد بزن

برا من تا روز 26 سیکل منفی بود روز 27 مثبت

۷روزبعدازتاخیرپریود

من دوروز قبل موعد تستم مثبت شد ولی بارداری دومم یک هفته بعدش مثبت شد
بستگی داره

من ۷روز به موعدم هاله انداخت

یه هفته بعد موعد

من پنج روز مونده بود زدم هاله داشت دیگه به موعدم که رسید کاملا پررنگ شد

من ۱۵ روز از پریودی گذشت زدم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته دهم بارداری
مامان دلی مامان دلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دلی مامان دلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا🤲🙏💝 مامان هدیه خدا🤲🙏💝 هفته بیست‌وسوم بارداری