۲ پاسخ

فرنی و آماده کن غلیظ که شد شیرخشک آماده کن یکم که فرنی خنک شد کم کم بریز شیرخشک داخل فرنی تا به غلظتی که میخوای برسه

اول فرنی رو درست میکنی وقتی که زیرشو خاموش کردی و یکم از دما افتاد شیرخشک آماده شده رو بهش اضافه میکنی

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌝💕 مامان مهوا🌝💕 ۱۶ ماهگی