خانما علایم افسردگی بعد زایمان چیه

۴ پاسخ

حال خودمو میگم
همش دوس داری گریه کنی
دویت داری بچت یکی نگه داره ازت دور باشه صدای گرشو نشنوی بتونی راحت بخوابی
کلافه ای
خستهههه و حوشصله نداری
کوچکترین چیز حالتو بد میکنه
به شدت دلت برای قبل بارداری که ازاد بودی تنگ میشه
گاهی ناامید
همه اینارو داشتم

الکی گریه ات میگیره

خلق و خوی غمگین ،انرژی کم ،گریه ،عدم لذت بردن از چیزایی ک قبلا برات جالب بودن ،بی حوصلگی ،زودرنجی و....

حوصله هیچکس و نداری
همش تو خودتی
الکی گریه میکنی
از زندگیت سیر میشی
دنبال بهونه الکی هستی

سوال های مرتبط

مامان KAREN joon مامان KAREN joon ۱۷ ماهگی