حال خودمو میگم
همش دوس داری گریه کنی
دویت داری بچت یکی نگه داره ازت دور باشه صدای گرشو نشنوی بتونی راحت بخوابی
کلافه ای
خستهههه و حوشصله نداری
کوچکترین چیز حالتو بد میکنه
به شدت دلت برای قبل بارداری که ازاد بودی تنگ میشه
گاهی ناامید
همه اینارو داشتم
الکی گریه ات میگیره
خلق و خوی غمگین ،انرژی کم ،گریه ،عدم لذت بردن از چیزایی ک قبلا برات جالب بودن ،بی حوصلگی ،زودرنجی و....
حوصله هیچکس و نداری
همش تو خودتی
الکی گریه میکنی
از زندگیت سیر میشی
دنبال بهونه الکی هستی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.