۱ پاسخ

هرزمانی ممکنه بیاد سراغت من بعد ۳ ماه اومد سراغم، احساس غم شدید هیچی حالمو خوب نمیکنه حوصله هیچی ندارم حتی خودم، احساس پوچی و همش عصبی ام برای هرکس متفاوته به نظرم.

سوال های مرتبط

مامان آویسا و آرسام مامان آویسا و آرسام ۹ ماهگی
مامان مامان جنید جان مامان مامان جنید جان ۱۶ ماهگی