بچه ها کسی دکتر خوب برای تعیین جنسیت سراغ داره

۲ پاسخ

دکتر عارفی اگر اشتباه نگم خیلی خوبه... ببین ای وی اف بهترین و قطعی ترین راه حله ولی برای افرادی که مشکل بارداری ندارن معمولأ ای یو ای توصیه میشه که ۸۰درصد اوکی هست و به نظرم به نسبت هزینه و خطرات واقعا به صرفه تره...

فقط ای وی اف جوابه با تایین جنسیت تمام بهترین مرکز هم مرکز مام هستش

سوال های مرتبط

مامان دلارا و دایان مامان دلارا و دایان ۹ ماهگی