دکتر عارفی اگر اشتباه نگم خیلی خوبه... ببین ای وی اف بهترین و قطعی ترین راه حله ولی برای افرادی که مشکل بارداری ندارن معمولأ ای یو ای توصیه میشه که ۸۰درصد اوکی هست و به نظرم به نسبت هزینه و خطرات واقعا به صرفه تره...
فقط ای وی اف جوابه با تایین جنسیت تمام بهترین مرکز هم مرکز مام هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.