۵ پاسخ

ربطی به جنسیت نداره عزیزم من از اول گفته بودم جشن میگیرم بچم دختره😍جشن هم گرفتم

امسال اکثر بچه ها پسرن

فکر نکنم به جنسیت ربطی داشته باشه😅
واسه من پسره و نگرفتم حتی دونفره اش رو هم نگرفتم این جشن خیلی برام بی معنیه نمیتونم تو ذهنم حلش کنم😂

من گرفتم برای دخترم😍

فکر نکنم واسه آدم فرق کنه بچه چی باشه تا تعیین جنسیت بگیره من که اصلا نگرفتم نتونستیم صبر کنیم

سوال های مرتبط

مامان بهار مامان بهار هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا ۱۲ ماهگی
مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته سی‌ام بارداری
مامان ... مامان ... هفته سی‌ویکم بارداری