۳ پاسخ

چه عیبی داره آخه🤦🏻‍♀️

نوش جونش ولی خب قبلش باید بپرسی قاعدتا.الان مثلا اگر اشکال داشت میخواستی چکار کنی😂😂😂

نه عیبی نداره

سوال های مرتبط