دخترا از ویار هاتون بگین بچتون چی بود جنسیتش؟؟

۱۹ پاسخ

من از مرغ و بوش متنفر بودم بچم پسر😁

نون پنیر با گوجه و خیار و گردو با سنگک خیارشور

از چیزای چرب کبابی بدم میومد تا هفت ماهگی بعد اون عاشق کباب شدم تا همین الان
عاشق بستنی و‌میوه بودم انقدررررر میخوردم مخصوصا خربزه میگفتم کاش بجای غذا با میوه ادم سیر میشد

فقط شوری تا حدود 5 ماهگی
بعدش دیگ شیرینی فراوون
هیچ حالت تهوعی هم نداشتم

زیاد ب ویار ربطی نداره حس میکنم

چیزای ترش و شور دوس داشتم .حالت تهوع بدی داشتم پسر

من اوایل ترشی دلم میخواست...از بوی یخچال هم متنفر بودم درش که باز میشد حالم بد میشد تا چهار ماه زیر سرم بودم ..بچمم پسرشد

حالت تهوع اینا نداشتم فقط ی بار بالا آوردم
بیشتر دوغ و سرکه و ترشی ابغوره
دلمم ازشیرینی خامه ای سیاه شد تا ماه آخر

من میلم به میوه های شیرین و ابمیوه شیرینو اینا بود ..هیجیم نمیتونستم بخورم یه خیار میخوردم بالا میاوردم از شانسم دیگه چه برسه غذا

ماه های اول موز دوست نداشتم بخورم
اجیلم فک کنم دوست نداشتم
دیگه با چیزی مشکل نداشتم
ولیییی
خلی دوغ و آش دوغ و ... تا اخر بارداری دوست داشتم

وای ی لحظه چ دلم هوس اون زمانو کرد🫠🫠
این بار اگ باردار بشم حتما حتما خودمو بیشتر لوس میکنم🤣🤣

اش رشته
نون پنیر گوجه خیار
کلوچه
پسر شد

اش دوغ و خیار فقط ماهی میخوردم تا هفت ماهی هم همش بالامیاوردم

ترشی و خیارشور دختر

من اوایل شوری سه ماه دوم رفتم تو شیرینی فقطم خامه ایی😬
بعد ظهرا میاوردم بالا یدور

شور بیشتر پسره

من تا دم زایمانم سر هر جفت پسرمام بالا میاوردم . همش سرم. سرگیجه
فقط آش میخوردم

منم چیزای ترش و شور دوسداشتم سر پسرم

اصلا ویار نداشتم
کل بارداری زیر سرم و استفراغ
حتی تو اتاق عمل😥

من عاشق چیزای ترش و شور بودم سر دخترم

سوال های مرتبط