لعنت به پریودی,😭😭😭😭 آخه تاکی انتظار

۴ پاسخ

منم امروز تموم شد😔😔

انشالله ماه بعد بارداری میشی عزیزم
منم یه گل پسر دارو برای دومی تو اقدامم

انشالله ماه بعد باردار میشی عزیزم من یه دختر دارم ولی در انتظار دومی هستم واقعا سخته 😓

عزیزم چرا اخه مشکل چیه🥲ایشالله ماه بعد باردار میشی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ام بارداری
منتظرنی نی منتظرنی نی قصد بارداری
مامان 👶دردونه من👶 مامان 👶دردونه من👶 هفته سی‌وسوم بارداری