فک کنم طبیعیه عزیزدلم
منم حس میکنم ولی نمیاد😂
امید بر اینکه خیره عزیزم منم ۳۷ هفته و ۶ روز زایمان کردم کیسه آبم پاره شد😁😁
چرا من هنوز دردی ندارم😐
منم همینطور🥲با دردایی که یک هفتس شبا موقع خواب دارم🥲
خب نزدیکه درست حس میکنی
نترس خواهر تنها نیستی
منم همش همین حس رو دارم😩😂🤦♀️
من حس میکنم ولی نمیاد که 🫤🦦
چرا😁
منم دیشب کمر درد پریودی گرفتم گفتم الان میزام😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.