نمیدونم چرا حس میکنم همین روزا قراره زایمان کنم😐

۹ پاسخ

فک کنم طبیعیه عزیزدلم

منم حس میکنم ولی نمیاد😂

امید بر اینکه خیره عزیزم منم ۳۷ هفته و ۶ روز زایمان کردم کیسه آبم پاره شد😁😁

چرا من هنوز دردی ندارم😐

منم همینطور🥲با دردایی که یک هفتس شبا موقع خواب دارم🥲

خب نزدیکه درست حس میکنی

نترس خواهر تنها نیستی
منم همش همین حس رو دارم😩😂🤦‍♀️

من حس میکنم ولی نمیاد که 🫤🦦

چرا😁
منم دیشب کمر درد پریودی گرفتم گفتم الان میزام😂

سوال های مرتبط