۹ پاسخ

من یبار با شیر بز درست کردم چون بو نده گلاب و هل زدم خیلیییییی خوشبو و خوش طعم شده یکی دو تا هل بیشتر نزدم

من ک میزنم خوبه بویی هم نمیده و ترش هم نمیشه

ماست محلی معمولا ترشه اگه شیرینه مشکلی نداره بو نمیده

ببین کیک رو با ماست شیرین و هم دمای محیط باید بپزی اگه ماستت ترش باشه مواد کیکت میبره و خراب میشه

نه عزیزم وانیل وپکن میزنی دیگه بو نمیده

یا شیر بریز
یا آب جوش بهتره

طعم بز چ طعمیه دقیقا؟😁

میشه ولی فکر کنم بو بده منکه درست نمیکنم بجاش آب میریزم

فکر کنم یک ذره ترش میشه،

سوال های مرتبط