من یبار با شیر بز درست کردم چون بو نده گلاب و هل زدم خیلیییییی خوشبو و خوش طعم شده یکی دو تا هل بیشتر نزدم
من ک میزنم خوبه بویی هم نمیده و ترش هم نمیشه
ماست محلی معمولا ترشه اگه شیرینه مشکلی نداره بو نمیده
ببین کیک رو با ماست شیرین و هم دمای محیط باید بپزی اگه ماستت ترش باشه مواد کیکت میبره و خراب میشه
نه عزیزم وانیل وپکن میزنی دیگه بو نمیده
یا شیر بریز
یا آب جوش بهتره
طعم بز چ طعمیه دقیقا؟😁
میشه ولی فکر کنم بو بده منکه درست نمیکنم بجاش آب میریزم
فکر کنم یک ذره ترش میشه،
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.