چطوره تم ؟ نظرتون مهمه 🫂
رفلاکس پوشک واکسن تب

تصویر
۹ پاسخ

خوبه منم اینجوری چیدم
سرویس بشقابشم مث مال ایهانه😅😍

تصویر

افرین چه وقتی گذاشتی😍

من از سه ماهگی به بعد نتونستم بگیرم چون دخترم ی جا نمی‌مونه همرم بهم میریزه

عالی 🥰🤣

قشنگه🤩ایشالا۱۰۰۰تا ماهگرد

قشنگع خیلیم عالی

قشنگه

عالی من هش نتونستم عکس بکیرم

قشنگن 😃

سوال های مرتبط

مامان بَبیش👶🏻 مامان بَبیش👶🏻 ۷ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی