۶ پاسخ

خداروشکر کن من دارم خودمو میکشم لاغر نمیشم اونوقت 🤦‍♀️

منم خیلی لاغر شدم نه خواب دارم نه وقت غذا درست کردن و خوردن

خوش بحالت‌من تو شیردهی چاق شدم

منم همینطورم خیلی لاغر شدم
بخاطر حساسیت پسرم هم رعایت میکنم شدید
همه میگن لاغر شدی خیلی

بخاطر شیردهی هست
خیلی زود برمیگردی به وزن قبل

کاش من آرزویم😣😣

سوال های مرتبط

مامان آسنا و آرسام مامان آسنا و آرسام ۱۴ ماهگی