۱۴ پاسخ

نسکافه بخور یا قرص ناپروکسن خیلی اروم میکنه سر درد رو

وای به دنیا اومذ مبارکه عزیزم😍😍😍❤️

منم اینجوری بودم سرم زدم دگزامتازون و کترولایک ریخت توش خوب شدم

چایی و کاپوچینو فقط برام جواب بود

من قهوه فوری میخوردم سرتوتکون نده لیلی جون...راستی قدم نورسیده مبارک عزیزدلمممم

عزیزم من بدتر بودم جوری که دردش میریخت تو گردن و دوتا کتفام و صورتم گوشامم کیپ شده بود اصلا نمیتونستم بشینم حتی خوابیدنم برام زجر بود اخرشم بستری شدم بهم کلی دارو امپول کورتون زدن تابهترشدم ولی بعدش شرو کردم قهوه و نسکافه خوردم

عزیزم منم سزارین دومی هستم
دقیقا مثله شما بودم انگار وقتی سرمو تکون میدم همه چی تو سرم تکون میخورن
دوشب قهوه تلخ خوردم خوب شدم بخاطر بی حسی که زدن اینجوری میشیم حتی بعضی ا دست و پاهاشون از بی حس میشه
قهوه تلخ امتحان کن خوب میشی

منم سر زایمان اولم رفتم سرم زدم تا اروم شدم شرایطش و‌داری برو سرم بزن

منم همینطور بودم خیلی سردرد داشتم تا ده روز ،بعد از ده روز خودش خوب میشه عزیزم

منم اینجوری بودم ی لیوان کاپوچینو خوردم خوب شدم شما هم بخور

کافئین زیاد بخور نسکافه چای قهوه
اب و مایعات تا جایی ک میتونی بخور سریع خوب میشی عوارض بیحسیه

مایعات و نسکافه و قهوه و چایی تا میتونی بخور

باید نسکافه بخورید
یا چای پر رنگ

دو سه روز اول همینه
اگه با نوافن اروم نمیشی می تونی شیاف بزاری

سوال های مرتبط