۲ پاسخ

اگه منظمی و تاخیرحوردی بی بی بزن

من سر اولی و دومی نداشتم فقط تو این بارداریم کمر درد و دردهای پریودی داشتم..بی بی چک روبزنید

سوال های مرتبط